ADP inaugurează Centrul Global de Excelenţă în Bucureşti, sporind capacitatea de livrare a serviciilor de management al capitalului uman către clienţii din întreaga lume

Noul Centru de Excelenţă va oferi pentru început, asistenţă în şapte limbi străine şi va crea economii de scară pentru clienţii în continuă căutare de tehnologie şi expertiză globală.
Roseland, New Jersey şi Bucureşti, România – 24 Februarie 2015 – ADP®, lider global în furnizarea de servicii de management al resurselor umane, a anunţat astăzi inaugurarea noului Centru de Excelenţă din Bucureşti, România. Acesta va servi drept centru global de servicii pentru clienţii care utilizează soluţiile de management al capitalului uman,oferite de ADP, în scopul motivării forţei muncă şi dezvoltării unor afaceri de succes.
Centrul de Excelenţă din Bucureşti reprezintă cea mai recentă iniţiativă a ADP de extindere a suportului şi serviciilor oferite clienţilor la nivel global. În prezent, ADP ofera tehnologia şi expertiza necesare gestionării capitalului uman pentru aproximativ 610.000 de clienţi din 100 de ţări. În plus, compania oferă servicii bazate pe tehnologia Cloud de 16 ani.
ADP operează deja un centru de servicii în Praga, Cehia, iar anul trecut compania şi-a extins prezenţa în Barcelona, Spania, pentru a sprijini oferirea de servicii tip ADP Streamline® către clienţii din 100 de ţări.
Centrul de Excelenţă din Bucureşti are în prezent aproximativ 65 de angajaţi. Până în iulie 2017 compania estimează depăşirea unui numar de 500 de angajaţi, ca urmare a răspunsului pozitiv al clienţilor ADP faţă de deschiderea acestei noi unităţi.
„Clienţii noştri sunt încântaţi de perspectiva de a primi servicii consistente, accesibile şi valoroase din partea asociaţilor noştri ADP din Bucureşti”, a declarat Mark Benjamin, Preşedinte al ADP Global Enterprise Solutions. „Avem o echipă excelentă care va folosi sisteme şi procese standardizate şi automatizate pentru a sprijini clienţii în optimizarea operaţiunilor de HR şi salarizare, în vederea dezvoltării forţei de muncă. Serviciile oferite pornesc de la implementare şi migrare şi se extind sub forma celor complet integrate „.
La ceremonia de inaugurare a Centrului de Excelenţă din România a fost prezent alături de Mark Benjamin şi Prim-Ministrul Victor Ponta, precum şi alţi oficial de rang înalt şi reprezentanţi ai mediului de afaceri.
TC Kong, manager cu o bogată experienţă executivă în sectorul tehnologiei informaţiei dobândită ca urmare a înfiinţării şi conducerii mai multor centre globale de servicii, a declarat că este încântat de avantajele pe care România le oferă companiei ADP pentru un centru de servicii de acest tip. Kong este Director Executiv ADP şi conduce operaţiunile Centrului de Excelenţă in Romania
„Bucureştiul dispune de specialişti de excepţie, o infrastructură de telecomunicaţii solidă şi o platformă care este în deplină conformitate cu normele de confidenţialitate a datelor din cadrul Uniunii Europene”, a spus Kong. „Ştim că singura modalitate de a respecta standardele noastre stricte de calitate este recrutarea şi cultivarea celor mai bune talente locale, pentru a putea oferi servicii de cea mai înaltă calitate clienţilor noştri”.
Centrul de Excelenţă din Bucureşti va sprijini clienţii care utilizează soluţiile ADP de management al capitalului uman. Acest sprijin va include accesul la servicii accesibile şi înalt-standardizate, precum şi asistenţă prin intermediul unui număr de telefon şi a unei adrese de e-mail unice. Specialiştii dedicaţi acestei platforme vor uniformiza diferenţele de fus orar, pentru a fi disponibili clienţilor, mai frecvent decât în cazul unui centru de servicii dispersate. ADP va continua să furnizeze calitate si flexibilitate în procesele de HR şi salarizare, ca parte a serviciilor de management al capitalului uman.
La momentul actual, Centrul de Excelenţă permite acordarea de asistenţă în şapte limbi străine, urmând ca în viitorul apropiat numărul acestora să se dubleze .

Despre ADP
Angajatorii din întreaga lume se bazează pe ADP pentru soluţii tehnologice de tip Cloud şi servicii care ii ajuta sa gestioneze cea mai importantă resursă a companiilor – oamenii. De la resurse umane şi salarizare până la managementul talentelor şi administrarea beneficiilor, ADP oferă expertiză şi capabilităţi la cel mai înalt nivel, sprijinind clienţii în demersul lor de optimizare şi dezvoltare a forţei de muncă. Un pionier în managementul capitalului uman şi în externalizarea operaţiunilor de business, ADP deserveşte mai mult de 610.000 de clienţi în 100 de ţări. ADP.com.