PayPal extinde programul de protecție al consumatorilor pentru a include bunurile și serviciile digitale

Începând de azi (1 iulie 2015), Buyer Protection Programme acoperă atât bunurile fizice, cât și bunurile și serviciile intangibile, în această ultimă categorie încadrându-se produse care nu necesită livrare fizică pentru a ajunge de la vânzător la cumpărător, cum ar fi muzică, jocurile și cărți în format digital, precum și descărcările de software.

PayPal va rambursa prețul plătit cumpărătorilor în cazul în care aceștia primesc un produs sau serviciu digital semnificativ diferit de cel descris, sau în cazul în care aceștia au plătit un astfel de produs sau serviciu, care însă nu le-a fost livrat. Protecția la achiziția de bunuri și servicii digitale se bazează pe expansiunea Buyer Protection Programme al PayPal realizată anul trecut pentru a include bunurile de tip ”custom made” și care a majorat de patru ori și perioada de timp în care cumpărătorii pot formula plângerile (de la 45 la 180 de zile). Această nouă protecție este de natură să le ofere cumpărătorilor și mai multă încredere atunci când vine vorba de folosirea PayPal pentru achiziționarea de produse și bunuri digitale.