Comunicat ISSPOL – Studiu sociologic: profilele electorale 2016

Institutul de Studii Sociale şi Politice (ISSPOL) este o instituţie ce se ocupă cu studiul socialului şi cu analiza politică şi electorală. Acesta face parte din Grupul Cult alături de Cult Market Research o companie cu peste 7 ani experienţă în cercetarea de piaţă.

ISSPOL a realizat în perioada 1-5 februarie 2016 un studiu cantitativ reprezentativ la  nivel naţional cu o marjă de eroare de ± 3% la un nivel de încredere de 95%.

Datele colectate au oferit echipei de cercetare posibilitatea de schiţare a patru portrete de alegători ale anului 2016. Acestea sunt: alegătorul nehotărât, simpatizantul PSD, simpatizantul PNL şi apoliticul.

Portretele rezultate sunt prezentate în comunicatul de presă.

ISSPOL_COMUNICAT_PROFILURI_ELECTORALE_MARTIE_2016

De asemenea, graficele şi rezultatele sondajului pot fi consultate în raportul de cercetare din cadrul acestui comunicat.

ISSPOL_RAPORT_CERCETARE_PROFILURI_ELECTORALE_MARTIE_2016

Grupul Cult este format din: Cult Market  Research, Institutul de Studii Sociale şi Politice (ISSPOL), Call2B şi ARENAS (ONG).

 Alexandra Ionescu

Reprezentant Departament de Comunicare

alexandra@isspol.ro

0747 021 322

www.isspol.ro