Culori care ne îndeamnă să facem cumpărături

Psihologia culorilor este unul dintre principalii factori care ne determină să cumpărăm un anumit produs. Orice persoană este influenţată de o anumită culoare sau nuanţă. Spre exemplu, culori cum ar fi galbenul sau movul ne pot provoca hiperemoţii. Albastrul deschis este o nuanţă care determină circa 39% dintre bărbaţi şi femei să achiziţioneze o anumită marfă. A doua cea mai atrăgătoare culoare care le determină pe reprezentantele sexului frumos să cumpere este lilaul, iar pentru bărbaţi, verdele. Pe locul al treilea în acest top se clasează rozul pentru femei şi negrul pentru reprezentanţii sexului puternic. Nuanţele de galben-portocaliu transmit un sentiment de căldură și optimism. Rozul pal simbolizează prietenia, spiritul vesel și confidențialitatea. Rozul închis este simbolul inspirației și tinereţii. Violetul este culoarea creativităţii, imaginației și înțelepciunii. Albastrul aduce un sentiment de încredere, speranţă şi putere. Verdele este simbolul păcii, sănătății și prosperităţii. Albul și griul sunt culorile purității, echilibrului și neutralităţii. Bejul, galbenul, portocaliul, roșul sunt culori vii, prietenoase, care transmite curaj și energie. Griul și albastrul sunt pline de prospețime şi conferă un sentiment de profesionalism și armonie, fiind foarte potrivite pentru comerț și afaceri. Auriul, violetul şi cafeniul sunt culori care aduc pace, tradiție și lux şi sunt folosite în principal pentru branduri care se ocupă de finanțe, consultanță și vânzare de bunuri de lux.

www.novini.bg – 16 septembrie