Utilizatorii rețelei de socializare Twitter fac referire foarte des la cafea

Utilizatorii rețelei de socializare Twitter fac referire deseori la mâncare, în mesajele postate, dar cel mai frecvent ei vorbesc depre cafea, susțin psihologii americani. După cum au stabilit cercetătorii americani, utilizatorii Twitter cel mai des discută despre băuturi, cea mai populară fiind cafeaua. Cercetătorii de la Universitatea Utah, din Statele Unite, au efectuat un studiu, care a stabilit de câte ori utilizatorii acestei rețele de socializare fac referire la mâncare şi la tipurile de preparate. Dacă utilizatorii de Facebook și Instagram postează foarte des fotografii, atunci în centrul atenției utilizatorilor de Twitter, de regulă, se află cafeaua și berea: experții au acumulat 80 de milioane de like-uri pe Twitter cu localizarea geografică a 603.363 de utilizatori din SUA, care s-au referit la cele două băuturi. S-a mai constatat că aproximativ 5% dintre utilizatorii de Twitter fac referire la mâncare, iar mai puțin de 2% fac referire la activitatea fizică. Cel mai frecvent oamenii scriu pe Twitter despre cafea (250.000 de ori), bere (peste 200.000), pizza, Starbucks, vin, găini, barbeque, înghețată și taco. Pentru a compara cifrele, aproximativ 30.000 de like-uri pe Twitter au dat utilizatorii care făceau referire la salate. Cercetătorii au numărat aproximativ 160.000 de mesaje despre plimbări, 160.000 de mesaje despre dansuri, 25.000 de mesaje despre antrenamente cardio și despre pescuit.

(www.rosbalt.ru – 26 octombrie)