Campanie publicitară inedită, folosită în promovarea show-ului „The Grand Tour”

 Mașini Toyota Prius accidentate grav, care au plonjat cu botul maşinii într-o groapă, sunt folosite în noua campanie publicitară pentru promovarea show-ului foștilor prezentatori de la emisiunea Top Gear, „The Grand Tour”. Pentru a promova noua emisiune, am plasat pe străzile unor orașe din Statele Unite și din Europa mașini Toyota Prius accidentate,  plonjate cu botul maşinii într-o groapă, anunță pe Twitter realizatorii noii emisiuni. Este cunoscută aversiunea celor trei magnifici, Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May, față de mașinile japoneze Toyota. În comentariile postate pe Twitter, ei susțin: «Aceasta este singura metodă corectă de a folosi maşina Toyota Prius”, referindu-se la reclama în care maşinile accidentate au plonjat cu botul maşinii într-o groapă. Premiera noii emisiuni „The Grand Tour” va avea loc vineri, 18 noiembrie, pe serviciul de internet Amazon Prime. Amazon Prime este un program pe care Amazon îl oferă membrilor săi, permițându-le să acceseze gratuit conținut video, muzică, cărți electronice, posibilitatea de livrare gratuită a produselor cumpărate și multe alte servicii specifice./vdraguta

(https://twitter.com/thegrandtour)(www.gazeta.ru – 17 noiembrie)