Metroul din Moscova a aderat la noul trend Mannequin Challenge

  Metroul din Moscova  a aderat la noul trend numit pe internet Mannequin Challenge, care constă în realizarea unui clip video unde persoanele rămân „îngheţate” ca nişte manechine, iar pe fundal rulează de obicei melodia „Black Beatles”, de Rae Sremmurd, relatează Agenţia de presă RIA NOVOSTI. După cum au precizat surse din cadrul Biroului de presă de la metroul moscovit, filmările au fost efectuate în stația de metrou «Lesoparkovaia». Rușii au aderat la noul trend, organizând un flashmob, la care au luat parte mecanici de la metroul din Moscova, casieri, angajați ai serviciului de pază, polițişti și călători. «Echipa a avut nevoie de aproape patru ore pentru a efectua repetițiile și a filma două duble», au precizat surse din cadrul Biroului de presă al metroului din Moscova. Clipul video a apărut deja pe internet, înclusiv pe pagina metroului din Moscova şi pe YouTube. După cum anunța presa din Rusia, în toamnă, au aderat la acest trend și constructorii Podului din Crimeea, care va face legătura între Rusia şi peninsula Crimeea. Fenomenul Mannequin Challenge s-a propagat pe toate reţelele de socializare, în înregistrări au apărut deja multe celebrităţi. Se crede că fenomenul a fost pornit de un grup de studenţi de la Clown University din Jacksonville, Florida, pe 12 octombrie 2016. În scurt timp, ideea a prins pe tot globul. Fenomenul Mannequin Challenge, care a aparut în mediul online, la fel ca Ice Bucket Challenge, provocarea care acum doi ani îi făcea pe oamenii din toate colţurile lumii să-şi toarne apă cu gheaţă pe cap, a devenit viral. Mannequin Challenge a traversat Oceanul şi are tot mai mulţi adepţi în Europa./vdraguta

(https://www.gazeta.ru)