Corina Florentina Preda, purtătorul de cuvânt al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov, reamintește:
Înregistrarea persoanei în cautarea unui loc de munca se face la agentia locala pentru ocuparea fortei de munca sau a punctului de lucru în raza caruia îsi are domiciliul sau, dupa caz, resedinta, daca a avut ultimul loc de munca sau a realizat venituri în acea localitate.
Actele necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie de somaj:
Act de identitate, copie xerox si in original;
Certificat de nastere, copie xerox si in original;
Certificat de casatorie / divort, copie xerox si in original;
Acte de studii si de calificare, copie xerox si in original;
Adeverinta medicala, cu specificatia “apt de munca” sau “ apt de munca cu restrictii” (eliberata de medicul de familie).
Adeverinta de venituri (eliberata de organele financiare);
Adeverinta eliberata de unitate cu ultimile 12 salarii (data si motivul incetarii raporturilor de munca/serviciu) – adeverinta tip cf. Anexei nr.11 (fosta anexa 26 la HG 174/2002);
Carnetul de munca si adeverinta tip carte de munca completata incepand cu data de 01.01.2011 – copie xerox si in original;
Pentru persoanele care au avut ultimul loc de munca in alte judete, este necesar – certificat privind stagiul de cotizare la bugetul asigurarilor pentru somaj (eliberat de A.J.O.F.M.)
Decizia de incetare a contractului de munca.
Pentru persoanele care au cel putin varsta de 18 ani si au incheiat contract de asigurare pentru somaj, este necesar – copie dupa contractul de asigurare pentru somaj, incheiat cu A.J.O.F.M. , in a carei raza isi au domiciliul sau resedinta.
Pentru persoanele care vin din concediul de maternitate
- Decizia de aprobare a indemnizatiei de crestere copil
- Decizia de incetare a indemnizatiei de crestere copil
- Certificatul de nastere al copilului.
RADOR – 5 ianuarie