Numărul de tranzacţii pe internet, cu ocazia campaniei de reduceri de astăzi, de Black Friday, a crescut cu 56% faţă de anul trecut

Numărul de tranzacţii pe internet, cu ocazia campaniei de reduceri de astăzi, de Black Friday, a crescut cu 56 la sută faţă de anul trecut, potrivit datelor furnizate de PayU, cea mai mare companie procesatoare de plăţi online cu cardul din România. Datele se referă la intervalul orar 00:00-7:55. Cel mai mult s-au vândut produse din categoriile calculatoare, telefoane mobile şi îmbrăcăminte, pentru care au fost cumpărători chiar şi din Marea Britanie sau din Ungaria. Valoarea media a unui coş de cumpărături a fost de 838 de lei. La cel mai mare retailer din România, starul reducerilor s-a dat la ora 7:00 şi, în două ore, valoarea totală a comenzilor a fost de 200 de milioane de lei, aproximativ 43 milioane de euro, potrivit unei statistici proprii. Printre achiziţii – 70 de automobile, dar numărul total al produselor vândute, până la ora 9:00, a fost de aproape 460.000./asalar

(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 16 noiembrie)