Căpitanul de corvetă Anne-Julie G. conduce detașamentul Academiei Navale Franceze care va participa la parade de Ziua Națională a României

Un detașament al Academiei Navale Franceze va participa la parada militară cu ocazia Zilei Naționale a României, care sărbătorește în acest an Centenarul României moderne. Aceasta este a cincea oară când armata franceză are onoarea să participe la festivitățile dedicate Zilei Naționale a României.
Detașamentul militar francez va fi condus de căpitanul de corvetă Anne-Julie G. (foto în anexă), pilot de elicopter în Marina franceză, care a servit timp de doi ani în cadrul flotilei 32F pe Eurocopter EC225 pentru misiuni de căutare și de salvare în largul coastelor franceze. Ulterior, ea s-a alăturat flotilei 34F, echipată cu elicoptere WG-13 Lynx, și s-a îmbarcat pe mai multe distrugătoare antisubmarin în calitate de comandant al detașamentului de elicoptere. Acesta a participat, în principal, la misiuni în Oceanul Atlantic de Nord și în Marea Mediterană de Est.
Academia Navală pregătește ofițerii de carieră ai Marinei franceze, care vor asigura apoi funcții de conducere și de comandă în cadrul unităților operaționale (nave de luptă, submarine, flotile navale aeriene , trupe de comando marin).
În timpul pregătirii lor la Academia Navală, ei dezvoltă abilități de înalt nivel de care Marina franceză va avea nevoie în viitor, transformându-i astfel în viitori lideri ai Forțelor navale franceze. Academia Navală le oferă o diplomă de inginer, recunoscută de Comisia pentru titlurile inginerești.
Studenții care vor participa la defilare vor lua parte, anul viitor, la prima lor detașare în cadrul misiunii „Jeanne d’Arc”. Această misiune care încheie pregătirea inițială a ofițerilor de marină, ce constă în comanda unui grup amfibie, format dintr-o navă de proiectare și de comandă (BPC) și din fregata sa de escortă, se bazează pe metodele de lungă tradiție ale Școlii de Aplicație de Ofițeri de Marină (EAOM), pe pedagogia sa, aflată în permanentă evoluție, în vederea adaptării la mizele actuale, fie că sunt de natură materială (complexitatea sistemelor integrate), bugetară (reducerea numărului de zile pe mare) sau umană (aplicarea unei pedagogii specifice fiecărui proiect și individualizarea parcursului studenților).

RADOR (29 noiembrie)