Conf. univ. dr. Antonio Momoc preia managementul Colecţiei Colloquium

Conf. univ. dr. Antonio Momoc, director al Departamentului de Antropologie culturală şi Comunicare din cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti) a preluat, la început de an, managementul Colecției Colloquium, a Editurii Adenium din Iași. Colecţia a fost coordonată până recent de Daniel Șandru și Emanuel Copilaș. În cadrul Colloquium au publicat până acum nume remarcabile ca Sergiu Miscoiu, Radu Carp, Alexandru Radu, Maria Corina Barbaros şi Vasile Brasovanu. Cartea semnată de Antonio Momoc, „Comunicarea 2.0. New media, participare și populism”, din cadrul aceleiaşi colecţii, s-a bucurat de un real succes, iar planurile pentru 2019 includ o ediţie bilingvă despre Marketing 2.0 &New Media, adusă la zi.
Antonio Momoc: „In cadrul proiectului Colloquium avem in plan anul acesta o serie de titluri care vor explica sub formă de ghid sau de manual, fenomene economice, politice sau sociale. Va fi o colecție de instrumente de business pe care şi-o va dori orice antreprenor, trainer, formator sau student la facultăți de comunicare, jurnalism, marketing (comercial sau electoral), administrație și afaceri. Aștept propuneri de titluri din domeniile marketing, advertising, PR, branding, digital media, vânzări, HR, comunicare online. Aștept studii de caz din partea colegilor mei din mediul academic sau de business și încurajez mai ales tinerii asistenți sau lectori, profesioniștii și absolvenții care și-au susținut tezele de licență, master sau de doctorat să-mi trimită propunerile lor de manuscrise”.
Conf. dr. Antonio Momoc a precizat că pentru 2019 pregăteşte împreună cu Adriana Ştefănel, Ionut Butoi şi Podaru Dan un volum de interviuri cu protestatari anti-OUG13 destinat colecției Headline a Editurii Adenium. Headline este o colecție de studii, analize şi relatări la zi despre fenomene politico-sociale actuale. Volumul va sta sub semnul „România protestelor din 2017: Piața Victoriei versus Cotroceni” şi vor fi expuse cauze și efecte ale mișcărilor de stradă orchestrate pe rețele sociale și pe tv.
Adelina Boboc – RADOR