Pe 20 noiembrie se deschide Târgul Gaudeamus Radio România

Au mai rămas 7 zile până la debutul celui mai aşteptat eveniment anual din industria cărţii: Târgul Gaudeamus Radio România. Iniţiat şi organizat de postul public de radio, Gaudeamus, „cel mai citit târg de carte de la cel mai ascultat radio”, va avea loc în intervalul 20 – 24 noiembrie, în premieră în Pavilionul B2 Romexpo. A 26-a ediţie a târgului de carte din Bucureşti se va desfăşura sub semnul aniversării a 30 de ani de la momentul istoric al Revoluţiei Române din Decembrie 1989. 

Conferinţa de presă care precede deschiderea ediţiei se va desfăşura joi, 14 noiembrie, începând cu ora 12:00, la Centrul de Presă al Radio România (foaierul Sălii Radio, str. General Berthelot nr. 60 – 64).

Organizat anual de Radio România, Gaudeamus reprezintă un reper major în peisajul cultural românesc. Anvergura şi notorietatea evenimentului, oportunităţile de promovare a ofertelor editoriale şi uriaşul impact asupra publicului – cele mai recente ediţii înregistrând peste 125.000 vizitatori, fac ca Târgul Gaudeamus Radio România să fie lider incontestabil al pieţei naţionale de carte. Peste 8.000 mp de standuri care vor găzdui sute de mii de titluri şi aproape 900 de evenimente, lansări şi prezentări de carte, sesiuni de autografe sau dezbateri, îi aşteaptă pe cei care vor trece pragul târgului în perioada 20 – 24 noiembrie.

Deschiderea oficială a Târgului Gaudeamus Radio România, ediţia Bucureşti 2019, va avea loc miercuri, 20 noiembrie, la ora 12:00, la standul Radio România.

Ca şi la ediţiile precedente, numeroase categorii de public vor avea accesul gratuit: preşcolarii, elevii, studenţii, cadrele didactice, bibliotecarii, profesioniştii din domeniile editorial/educaţional, membrii uniunilor de scriitori, jurnaliştii, pensionarii, persoanele cu dizabilităţi şi însoţitorii acestora, grupuri organizate. Pentru vizitatorii care nu se încadrează în aceste categorii, accesul în incintă se va face pe baza biletelor (în valoare de 5 lei) şi a abonamentelor de intrare (în valoare de 10 lei, valabile pentru toată perioada), care vor constitui totodată şi suportul pentru Tombola Gaudeamus. Programul de vizitare este zilnic între orele 10:00 şi 20:00.

Acreditarea jurnaliştilor la Târgul Gaudeamus Radio România se face prin expedierea către office@gaudeamus.ro a unei cereri de acreditare care să includă: numele şi datele de contact ale instituţiei (telefon, e-mail), numele şi datele de contact ale jurnaliştilor pentru care se doreşte acreditarea (telefon mobil, e-mail) şi specializarea editorială (dacă este cazul). Alte modalităţi de acreditare sunt: participarea la conferinţa de presă sau înscrierea în baza de date a jurnaliştilor acreditaţi, între 20 şi 24 noiembrie, la Biroul de presă care va funcţiona în incintă.

Parteneri Gaudeamus Radio România 2019

Proiect cultural susţinut de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale

Parteneri şi sponsori: Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi Romexpo, Asociaţia Lions Club Millennium, Treasure&Co, CEWE România, Angels Distribution, IndECO Grup, InfoTouch Systems, Jerry’s Pizza, Emex, Spring Harghita. Parteneri media: TVR, Agenţia de carte, Agenţia de presă Rador, Caţavencii, Dilema, Jurnalul, Observator Cultural, România Liberă.

Informaţii suplimentare, la secretariatul Gaudeamus, persoană de contact Connie Chifor (tel. 0745.109.649, e-mail connie@gaudeamus.ro).

Serviciul  Comunicare  şi  Relaţii  Publice