Creierul atentatelor de la 11 septembrie, imaginea unei mărci cosmetice

Mehmet Can Yildiz este senin. Societatea turcă de cosmetică pentru care lucrează „nu ştia” că imaginea ultimului său produs, Halid Cheikh Mohammed, a fost creierul atentatelor de la 11 septembrie 2001. Contactat telefonic de cotidianul turc Huriyet, reprezentantul firmei a spus că imaginea bărbatului a fost utilizată de marca Epila pentru „părul său şi nu din cauza terorismului”. Această companie vinde, de fapt, un spray depilator care vrea să încurajeze persoanele cu o pilozitate excesivă să acţioneze. „Părul acesta nu va dispărea dacă veţi continua să aşteptaţi”, se spune în sloganul publicitar.

Chiar dacă societatea neagă că şi-ar fi ales imaginea din raţiuni de marketing este greu de crezut că… nu ştia cine este omul din fotografie.(Sursa: Le Monde, Franţa)

Traducerea şi adaptarea: Carmen Ionescu