Compania Doripesco a lansat noua apă Armonia

Compania Doripesco a lansat noua apă Armonia, la finalul lunii iunie 2015. Armonia este un produs nou pe piața românească, născut din dorința și nevoia societății în ansamblul ei, de a-și găsi echilibrul și calmul interior,  de a se reîntoarce la natură și puritate.

Calitatea și puritatea apei Armonia oferă, probabil, tot ceea ce consumatorul are nevoie pentru o zi plină de energie, sănătate, frumusețe, echilibru spiritual și liniște interioară. Zona de proveniență a apei Armonia se află în Pădurea Bogății – județul Brașov, acolo unde este și fabrica de îmbuteliere. În prezent, apa plată Armonia este disponibilă la 0.5 l, 1.25 l și 2 l.

„Decizia de a se intra pe segmentul apelor îmbuteliate a stat la baza studiilor calitative ale apei Armonia, decizie amplificată de rezultatele argumentative ale cercetării de piață. Astfel, am realizat că armonia, echilibrul și liniștea interioară, către care tindem toți, vin din noi și din alimentația noastră. Investiția totală pentru lansarea apei Armonia s-a ridicat la aproximativ 500.000 euro, o parte fiind finanțare prin OTIMMC, iar diferența reprezintă investiție proprie.” (Ing. Dorin Crizbășan – Director General)

„Proiectul de lansare a apei Armonia a început în urmă cu doi ani, timp în care am făcut o serie de studii, cercetări de piață privind denumirea produsului, designul ambalajului, piața țintă vizată, dar și achizițiile logistice propriu-zise. În ceea ce privește portretul brandului Armonia, produsul este plasat în categoria premium, având o identitate predominant feminină, care transmite spiritualitate, liniște și echilibru. Armonia este un produs destinat „răsfățului de sine”, frumuseții, stării de liniște și calm.” (Alina Marina – Director Marketing)

Strategia de vânzare este conturată pe mai multe faze. Pentru început ne vom concentra către retailerii din proximitatea zonelor de relaxare și celor rezidențiale, penetrarea în piață fiind una etapizată dinspre regional spre național, atât în Trade-ul Modern și HORECA, cât și în Trade-ul Tradițional.

„Prin apa noastră, cu izvor în Pădurea Bogății, am vrut să ducem peste tot un strop din energia și puritatea zonei Brașov. Am știut că pentru noi, producător local, este o mare provocare să intrăm pe o piață atât de aglomerată, dar dorim să împărțim cu toți cei din jur <Starea de bine> pe care o poate aduce apa Armonia”. (Ruxandra Coc – Director Dezvoltare)

Principiul de bază, care stă la baza companiei Doripesco, este reprezentat de calitatea produselor și serviciilor. Susținem un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată, naturalețea și calitatea produselor fiind principala noastră carte de vizită.