România mizează pe o creştere de 23% a vânzărilor de produse alimentare, după diminuarea TVA

Consumul în sectorul produselor alimentare a crescut cu 23% în luna iulie a.c., faţă de aceeaşi lună a anului precedent, a scris publicaţia română „Ziarul Financiar”. Deja a doua lună se raportează o creştere galopantă a vânzărilor produselor alimentare, după ce în România în luna iulie a intrat în vigoare scăderea de la 24% la 9% a TVA la produsele alimentare, a transmis Radioul Public Bulgar (BNR). Consumul ridicat, care aminteşte anii de „boom economic” din România, se datorează nu numai creşterii volumului vânzărilor, ci şi „ieşirii la lumină” a unor activităţi şi orientării clienţilor spre produse alimentare mai scumpe. Business-ul marchează şi el aceeaşi creştere a volumului. Observăm că românii se orientează spre mărfuri de clasa întâi, pe care acum le consideră ca find accesibile, a spus Radu Timiş, unul dintre cei mai mari comercianţi de carne pe piaţa română.

(www.sega.bg – 04 septembrie)