Reprezentanţii marilor magazine anticipează că 2016 va fi un an bun şi datorită scăderii TVA-ului

Vânzările cresc la unele produse în perioada sărbătorilor de iarnă cu până la 200%, apreciază specialiştii în domeniu. În general, însă clienţii fac cumpărături în luna decembrie cu 35% mai mult decât în alte luni ale anului. Cele mai căutate sunt produsele alimentare pentru mesele festive, brazii, decoraţiunile de casă şi jucăriile. Reprezentanţii marilor magazine anticipează că 2016 va fi un an bun şi datorită scăderii TVA-ului. PR manager-ul unui hipermarket din Romania, Andreea Mihai.
Andreea Mihai: Deja efectul scăderii TVA pe produse alimentare şi-a făcut simţit efectul. De exemplu un final de an bun acesta, aşteptăm în continuare şi în 2016 consumul să fie relansat şi aşteptăm să existe mai multă predictibilitate în economia românească.

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI  – 28 decembrie