Producătorii autohtoni au demarat o campanie de promovare a produselor româneşti în supermarketuri

Producătorii din industria agroalimentară vor să promoveze produsele româneşti în supermarketuri. O campanie finanţată de asociaţiile de profil vizează atenţionarea clienţilor cu privire la ţara de origine a alimentelor de pe raft. Preşedintele Federaţiei Pro-Agro, Emil Dumitru, a explicat ce îşi propun: „Încercăm să comunicăm public consumatorului român ce înseamnă să cumpere produse româneşti şi ce înseamnă dacă cumpără produse din altă parte, pentru că, implicit, finanţăm agricultura altor state membre. Îmi doresc o Românie agricolă, în care să nu mai vorbim doar de potenţial, ci efectiv să facem produse finite pe care să le exportăm şi să avem mai multe locuri de muncă şi taxe şi impozite în România. Din păcate, Ministerul Agriculturii încă nu a înţeles utilitatea unei astfel de campanii de promovare şi poate în ceasul al doisprezecelea o să înţeleagă că acele fonduri destinate informării şi difuzării de cunoştinţe şi promovării în Programul Naţional de Dezvoltare Rurală trebuie să ajungă la asociaţiile profesionale, pentru că ele ştiu cel mai bine cum să promoveze produsele agroalimentare”.

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI (4 aprilie)