Iniţiative online ale RATB

Bucureştenii pot obţine începând de astăzi informaţii în timp real despre situaţia mijloacelor de transport în comun. RATB a lansat un serviciu de informare pe reţeaua de socializare twitter. De la contul de twitter clienti@ratb se pot afla toate modificările de trasee, situaţiile de întârziere sau blocaj în trafic ale vehiculelor RATB, pentru ca cei interesaţi să poată opta în timp util pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative, anunţă un comunicat al regiei. Astăzi însă nu a fost încă postat nici un mesaj. Pe pagina de internet a regiei este disponibil de astăzi şi un forum de dezbateri, unde cei interesaţi se pot înscrie şi pot transmite mesaje, sugestii, sau pot discuta diverse subiecte. Tot la secţiunea „forum” vor fi suspuse dezbaterii publice proiectele şi deciziile RATB. În comunicatul RATB se arată că instrumentele de comunicare lansate astăzi fac parte dintr-un pachet mai larg de măsuri prin care RATB doreşte să ofere în limita bugetului restrâns servicii de calitate şi să îşi dovedească ataşamentul faţă de clienţii săi.

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 9 aprilie