Marți, 10 octombrie 2017, a avut loc la sediul Sports HUB, conferința de presă dedicată reîntoarcerii oficiale în competiții a scrimerei Ana Maria Brânză.

Multipla campioană olimpică, mondială și europeană la spadă și-a anunțat participarea la prima competiție oficială a sezonului, care se va desfășura la Tallin, în Estonia. Ea a declarat că își propune ca prim obiectiv să studieze strategiile și tacticile adversarelor și că se va antrena pentru a urca din nou pe prima treaptă a podiumului în competițiile la care va participa, poate chiar la Jocurile Olimpice de la Tokyo.

”Domnul Dan Podeanu mi-a spus la începutul întâlnirii: ‘Uită ce-ai fost. Momentan ești doar o sportivă clasată pe locul 71 în clasamentul mondial!’ Sper să pot să urc înapoi pe prima treaptă a podiumului. În rest, nu mi-am propus obiective foarte îndrăznețe, voi vedea cum mă simt la primele competiții”, a mărturisit sportiva.

La conferință au fost prezenți și reprezentanții Sports HUB, think tank-ul care-și propune să interconecteze sportul și businessul, să creeze o punte autentică și oportună între companii, oameni de afaceri și sportivi, în vederea unui câștig mutual – fie că vorbim din punct de vedere emoțional, financiar sau al expertizei.

”Pentru mine, Ana a fost o inspirație întotdeauna. Cred cu tărie că ar trebui să împărtășim lucrul ăsta și cu alții, mai mult decât am făcut-o până acum. Ana nu este numai o sportivă a clubului Steaua, ci un brand național. Ana este un model pentru noi toți, un brand pe care ne dorim să-l promovăm aici, la Sports Hub”, a declarat Virgil Stănescu, președinte executiv Sports HUB.

Cei prezenți au avut ocazia să descopere și câteva detalii despre filosofia pe care își construiește Ana Maria Brânză viitorul competițional:

”Am lăsat în urmă presiunea rezultatelor care mi-a stat pe umeri în ultimii ani și acum pot să mă bucur cu adevărat că pot să fac scrimă. Să câștigi medalia de aur la o competiție se poate întâmpla dacă ai o zi bună, mai ales la competițiile individuale. Dar să fii numărul 1 la finalul unui sezon – asta înseamnă să fii consecvent, la nivelul cel mai de sus. După părerea mea, este un rezultat foarte important, care îți arată nu doar că ai reușit să ajungi sus, ci și să te menții acolo.”

Cu această ocazie, Ana Maria Brânză și-a lansat și brandul personal – AMBITIOUS – și site-ul: www.anamariabranza.ro.