Oamenii de ştiinţă consideră că Ozzy Osbourne este un mutant genetic

Oamenii de ştiinţă au descoperit o mutaţie în genele cântăreţului britanic de muzică rock, unul din fondatorii şi membrii trupei Black Sabbath, Ozzy Osbourne, care i-a dat capacitatea de a bea alcool în cantități mari și a determinat predispoziția sa la dependența de droguri, a declarat profesorul Şcolii de Medicină din cadrul Universităţii Indiana, Bill Sullivan, citat de publicaţia New York Post. „Ozzy este într-adevăr un mutant genetic” – a scris Sullivan, în cercetarea sa privind influenţa ADN-ului asupra comportamentului uman. În anul 2010, cercetători din cadrul companiei Knome Inc din Massachusetts, care se ocupă de studierea genelor, au hotărât să analizeze unele ADN-uri umane neobişnuite şi au luat legătura cu Osbourne. Efectuând unele teste, ei au descoperit că solistul deţine o mutaţie genetică, care îl face imun la consumul prelungit de alcool. Potrivit afirmaţiilor lui Bill Sullivan, variaţiile genelor influenţează comportamentul uman, unii oameni, de exemplu, dezvoltă o dependenţă faţă de dulciuri, iar alţii manifestă un interes crescut faţă de cafea. Sullivan susţine că genele influenţează inclusiv emoţiile, sexualitatea şi viziunile politice ale oamenilor. /ssirbu/ddaniela

www.ria.ru – 11 august