Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat ca efect al lucrului de acasă

Plata cu cardul a depășit 60% în România, iar procentele sunt în creștere, spune șeful unuia dintre cei mai importanți retaileri online, Iulian Stanciu. Prezent la o conferință online, organizată de Forbes România, el a declarat că, urmare a efectelor muncii de acasă, a studiului de la distanță și a măsurilor de izolare, comportamentul de consum al românilor s-a schimbat.
Iulian Stanciu: Tot ce înseamnă IT, laptopuri, monitoare, imprimante au explodat față de o perioadă normală, au crescut lăzile frigorifice, congelatoare, frigidere, echipamentele de fitness, triplare sau chiar de cinci ori și tot felul de alte produse pentru sănătate, măști dezinfectanți, mănuși. De asemenea, sunt categorii care scad: tot ce înseamnă produs pentru călătorie – aproape de zero, cu scădere mare sunt și produsele din zona fashion şi produse din zona auto.
Realizator: Iulian Stanciu a adăugat că românii se îndreaptă tot mai mult către comandarea online de produse alimentare, bunuri de uz curent și chiar mâncare gătită./ilixandru/ilapadat

 

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI (6 aprilie)