Peste 470.000 de euro stansi din licitatia Brazilor unicat, 100.000, cel mai ravnit.

Într-un format tehnic hibrid fără precedent, Festivalul Brazilor de Crăciun a reușit performanța de a aduce împreună artiști, designeri, companii și susținători, pentru a restabili dreptul la educație al copiilor vulnerabili, dramatic afectat de criză. Cei 30 brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 474.600 de euro, demonstrând că solidaritatea socială e mai puternică decât criza. Cel mai râvnit brad a ajuns la 100.000 de euro, iar compoziția de Crăciun a lui Smiley a obținut 60.000 de euro.  

Cea de-a 20-a ediție a avut un format unic și provocator: transmisia live a fost făcută de la Stejarii Country Club, unde Amalia Enache și Vlad Babenco (maitre-priseur Artmark) au reușit să doboare distanțele sociale și să ne țină pe toți conectați în atelierul binelui, iar licitația brazilor a fost făcută prin platforma Zoom, unde companiile au putut să se întreacă în generozitate pe parcursul celor peste trei ore intense de eveniment. 

Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al Lidl România, Catena, Kaufland România, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR și  Liviu Drăgan.