Japan Airlines plătește tratamentul pasagerilor în cazul infectării cu coronavirus

Pasagerii care utilizează zborurile internaționale ale Japan Airlines (JAL) vor primi rambursarea costurilor de carantină și ale îngrijirilor medicale, în cazul în care contractează COVID-19 în timp ce călătoresc în străinătate, a anunțat compania aeriană, explicând că serviciul va fi oferit gratuit pentru biletele achiziționate până la 30 iunie 2021 și va privi călătorii care au rezultat pozitivi în afara granițelor naționale și în termen de 31 de zile de la data plecării primului zbor.
Serviciul denumit „JAL COVID-19 Cover” este rezultatul unui parteneriat cu grupul de asigurări german Allianz și prevede o rambursare de până la 150.000 de euro pentru cheltuielile medicale și până la 100.000 de euro pe zi pentru cazare în timpul perioadei de carantină, pentru o durată maximă de 14 zile. În prezent, serviciul – care nu este o poliță de asigurare, informează JAL, se va referi doar la călătoriile de afaceri, dar nu este exclus ca acesta să poată fi extins la turiști, imediat ce va exista o relaxare a restricțiilor. Filiala low-cost Zipair va furniza același serviciu pentru zborurile dintre Tokyo și Honolulu, în Insulele Hawaii, până la 31 martie. Servicii similare sunt deja oferite de Emirates și de transportatorul britanic Virgin Atlantic./oavram
https://www.ansa.it

Traducerea: Oana Avram