Budget Direct, o firmă australiană de asigurări, a inventariat fiecare postare de pe Instagram etichetată #ilovedogs, #dogloversclub ori #doglovers – făcând același lucru și pentru pisici. Compania afirmă că a folosit datele de localizare pentru a determina câte postări despre câini, respectiv pisici, au fost făcute în fiecare parte a lumii. Studiul a constatat că pisicile sunt mai populare decât câinii în 91 de țări, iar câinii sunt mai populari în 76 de țări. De exemplu în SUA, Australia și Regatul Unit câinii sunt mai îndrăgiți, în vreme ce pisicile domină în China, Rusia și Canada. „Câinii controlează totuși mai multe continente. Postările despre câini le depășesc pe cele despre pisici în America de Nord și Sud, Oceania și Africa, în vreme ce pisicile își adjudecă doar Europa și Asia”, a afirmat compania. În Europa pisicile sunt cel mai iubite în Islanda (91,4%), Estonia (79,9%), România (74,2%), Finlanda (72,7%), Italia (72,5%), Polonia (72,2%) și Austria (70,4%). Țările europene în care câinii sunt mai iubiți sunt Andorra (85,8%), Serbia (77,4%), Monaco (77,2%), Slovenia (69,3%), Albania (62%), Regatul Unit (61,2%), Slovacia (60,9%), Muntenegru (60,1%) și Irlanda (59,6%). (estonianworld.com – 16 martie)/asuba