Radio România deschide sezonul național al târgurilor de carte la Craiova

Cel mai ascultat post de radio din România, indiferent de vremuri, deschide și în acest an, conform tradiției, sezonul național al târgurilor de carte: primul eveniment de anvergură organizat în 2022 în format clasic este Târgul de Carte Gaudeamus Radio România, ediția Craiova.
Evenimentul, ajuns în acest an la ediția cu numărul 20, este organizat de Radio România, prin echipa Gaudeamus și Radio România Oltenia – Craiova și se va desfășura în intervalul 23 – 27 martie în spațiul care îl găzduiește anual, de peste două decenii: foaierul Teatrului Național „Marin Sorescu”.
37 de participanți, peste 30 de sesiuni de lansări și prezentări de carte, care vor reuni mai mult de 60 de titluri, mii de volume, multe dintre ele recent publicate și prezentate în premieră la un târg de carte, sunt, fiecare în sine, un excelent motiv de a ajunge la prima ediție din acest an a celui mai îndrăgit târg de carte din țară. Programul de vizitare este între orele 10.00 și 18.00, de miercuri până sâmbătă, și între orele 10.00 și 15.00, duminică.
Îmbinând tradiția cu experiența dobândită în cei doi ani în care evenimentele s-au derulat preponderent online, ediția craioveană a Târgului de Carte Gaudeamus Radio România derulată în formatul clasic va fi în premieră dublată de o ediție online, găzdută de website-ul www.gaudeamus.ro. Astfel, informațiile despre noile apariții editoriale și campaniile promoționale ale participanților la târg, din această perioadă, vor deveni accesibile și cititorilor care nu pot ajunge săptămâna viitoare la Craiova.
Tradiția și noutatea se întâlnesc și în programul evenimentelor pe care le propunem celor care ne vor urmări, la fața locului sau online. Etapa zonală a Concursului Național de Lectură „Mircea Nedelciu” – unul dintre cele mai longevive proiecte marca Gaudeamus Radio România – va testa cunoștințele de literatură română ale liceenilor, în timp ce concursul de grafică și ilustrație „Cartea prin … mâini de copil” va pune la încercare creativitatea celor mai tineri dintre cititori. Ambele competiții sunt organizate de Radio România, iar premiile vor fi oferite de Lions Club Craiova, sponsorul tradițional al târgului.
Partener media al ediției: Gazeta de Sud.
RADOR (17 martie)