Radio România, lider în topul audienţelor

Societatea Română de Radiodifuziune  se poziţionează pe primul loc între celelalte grupuri media măsurate în cel mai recent studiu de audienţă radio, cu o cotă de piață de 23,4%.

Audienţa posturilor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează 3.163.600 de ascultători zilnic, ocupând aproape un sfert din timpul total de ascultare la nivel național, fapt care plasează Societatea Română de Radiodifuziune pe locul I în preferinţele ascultătorilor.

Radio România Actualităţi este lider de piaţă, înregistrând cea mai mare valoare a indicatorului market share (cota de piaţă) din România, pe toate mediile de rezidenţă –  naţional (12.7%), rural (13%), urban (12,6%) şi în Bucureşti (12,6%), potrivit celui mai recent sondaj publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – valul trei 2022.

Radio România mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de toamna al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 29 august – 18 decembrie 2022 de către IMAS şi MERCURY RESEARCH. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti. Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

RADOR (17 ianuarie 2023)