Propuneri ale reprezentanţilor magazinelor din București pentru asigurarea cotei de şapte metri pătraţi pentru un client

Reprezentanții magazinelor și a lanțurilor comerciale din București afirmă că au luat măsuri pentru a limita posibilitatea de aglomerare şi se angajează să asigure cota de cel puțin șapte metri pătrați pentru un client, transmite reporterul RRA Atena Teognoste, care urmărește concluziile dialogului care a avut loc în această după-amiază între prefectul capitalei și comercianți. Pentru claritate în aplicare, s-a stabilit că magazinele vor afișa la intrare numărul maxim de clienți care pot fi prezenţi simultan în interior, iar metodele pentru a controla acest nivel pot diferi în funcție de tipul de magazin și de situația fiecărui operator, fie contor automat la intrare, fie numărarea fizică a clienților care intră, fie alocarea unui anumit număr de coșuri pentru cumpărături. Nu va fi o măsură unică obligatorie, dar fiecare magazin va trebui să introducă o metodă care să permită respectarea numărului maxim de clienți. Prefectura așteaptă din partea comercianților până mâine la prânz propuneri suplimentare.(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 7 aprilie)/dstanesc