Digital News Report 2021 – lansare virtuală – 23 iunie, ora 10.00

FJSC este, al cincilea an consecutiv, partenerul Institutului Reuters pentru Studierea Jurnalismului de la Universitatea din Oxford, în cel mai mare studiu din lume, multianual, despre consumul de informație și opinie al audiențelor digitale (atât pentru media tradiționale, cât și pentru online). Miercuri, 23 iunie, de la ora 10, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării organizează, într-un eveniment sprijinit de PressHub, o lansare virtuală a #DNR21. Este a zecea ediție a celebrului studiu Digital News Report și a cincea ediție care cuprinde date despre piața de media din România.
 
Lansarea Digital News Report pentru România și dezbaterea pe marginea rezultatelor studiului vor putea fi urmărite pe pagina de Facebook a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (https://www.facebook.com/fjsc20/), în crossposting cu pagina PressHub (https://www.facebook.com/PressHubRomania/) și cu pagina Universității din București (https://www.facebook.com/unibuc.ro).
Dacă vreți să interacționați cu echipa Digital News Report România, în timpul evenimentului de lansare, pentru întrebări de presă și comentarii legate de datele prezentate, vă rog să trimiteți un e-mail către drd. Marian Popovici (marian.popovici@fjsc.ro) și el ne va da informația mai departe. Organizarea evenimentului, realizată pentru a avea o calitate mai bună pentru prezentarea datelor DNR nu permite, din păcate, o interacțiune directă în timpul evenimentului. Desigur, după lansare, membrii echipei Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării sunt disponibili pentru discuții în detaliu despre datele DNR din acest an.
Rezultatele acestei ediții aniversare a Digital News Report vor fi prezentate de prof. univ. dr. Raluca Radu (coordonatorul echipei DNR pentru România), lector univ. dr. Antonia Matei, lector univ. dr. Manuela Preoteasa și lector univ. dr. Emilia Șercan. Fondatorul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, profesor emerit Mihai Coman, va fi moderatorul evenimentului de lansare a Digital News Report 2021.
 
În acest an, DNR înseamnă:
🔴 46 de piețe de media, inclusiv România
🔴 peste 92 000 de intervievați
🔴 evoluția publicurilor digitale, la nivel global, în ultimii 10 ani
🔴 evoluția din ultimii cinci ani, pentru România
🔴 o analiză în adâncime a efectelor pandemiei asupra consumului de media și asupra celor mai importante branduri de media online și offline de la noi
🔴 o discuție bazată pe date de cercetare solide despre trendurile globale ale audiențelor digitale de informație și opinie.

De asemenea, în acest an, DNR cuprinde date suplimentare despre 🔴 jurnalismul făcut în tihnă (așa cum este jurnalismul de investigație și jurnalismul narativ) și despre  🔴 subiectele de interes pentru publicul local.