Starbucks suspendă publicitatea pe platformele de socializare online

Starbucks a anunţat că îşi întrerupe publicitatea pe platformele de socializare online, „în efortul de a pune capăt discursului instigator la ură”. Decizia Starbucks survine după o campanie a organizaţiilor pentru drepturile civile, în care se face apel la boicotarea reclamelor pe Facebook, reţeaua de socializare fiind acuzată că nu face suficient pentru a preveni conţinutul rasist şi violent.

Compania Starbukcks nu a precizat dacă demersul său are legătură cu această campanie. „Vom suspenda publicitatea pe toate platformele de socializare online, în timp ce continuăm discuţiile interne cu partenerii noştri media şi organizaţiile pentru drepturile civile, în efortul de a opri diseminarea discursului ce instigă la ură”, a anunţat compania duminică, într-un comunicat.

Anunţul lanţului de cafenele survine după demersuri similare adoptate de Unilever, Coca-Cola, compania de telefonie mobilă Verizon, precum şi companii precum Patagonia, Eddie Bauer şi REI, firma de cinematografie Magnolia Pictures, producătorul de blugi Levi’s şi zeci de alte companii mai mici. Unele dintre acestea suspendă publicitatea doar pe Facebook, iar altele pe toate reţelele de socializare online./mbrotacel/cpodea

www.euronews.com – 29 iunie