Studiu – Luna trecută, peste jumătate din articolele vestimentare cumpărate de români au fost achiziţionate din magazine

Peste jumătate din românii care au cumpărat luna trecută articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii le-au achiziționat doar din magazine, mai ales din cele aflate în mall-uri, arată un studiu publicat astăzi. Potrivit cercetării, 57% dintre clienți au mers în magazine și doar 2 din 10 consumatori, adică 21 de procente, au ales să cumpere articole exclusiv din mediul online, în timp ce alții 22% au achiziționat astfel de produse atât din magazin, cât și de pe internet. Media coșului de cumpărături este mai mare în online – peste 300 de lei pentru fiecare achiziție, comparativ cu bugetul cheltuit în magazinele specializate – 280 de lei. Studiul este realizat lunar, pe un eşantioane reprezentative la nivel național, pe criterii de gen, vârstă și regiune, de cel puțin 400 de respondenți, iar autorii spun că în ciuda restricțiilor impuse de pandemie, românii preferă să meargă în magazine. (RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 28 octombrie)/ilixandru/sdm2