Internetics 2022 anunță proiectele nominalizate

– Gala de premiere Internetics 2022 va avea loc pe 17 noiembrie –

71 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics 2022, proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. Câștigătorii îi vom afla la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie și va fi găzduită de NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6).

Categoria cu cele mai multe proiecte nominalizate este Digital Strategies – cu 26 de proiecte nominalizate, urmată de Digital Campaigns – 22 proiecte, Digital Platforms – cu 19 proiecte, respectiv Digital for Good – cu 4 proiecte.

În cele 4 categorii ale competiției au fost nominalizate proiecte înscrise de 17 agenții: Arctic | Cheil | Centrade | Cohn & Jansen Creative Network | DDB România | est.now | Jam Session Agency | Leo Burnett MAINSTAGE The Agency | Mercury360 | MRM | pastel | Publicis România | Saatchi & Saatchi + The Geeks | THE NEW | Tribal Worldwide | v8 | VMLY&R România.

Cele 35 de branduri care au proiecte nominalizate în comeptiție sunt: ACCEPT | Arctic | Ariel | Asociația Telefonul Copilului & Poliția Română | Autism Voice Institute | Autovit.ro | Banca Transilvania | Bridgerton | Carrefour | Dăruiește Viață | Elfi | eMAG | FASHION DAYS | Head & Shoulders | ING Bank | IQads | Kaufland România | KFC | Kinder | La Casa de Papel | McDonald’s | Nemira | Opera Română | Orange | PIZZA HUT | PlayStation | Samsung | Samusocial România | Stranger Things | Tazz | THE BEAR RIGHT | URSUS | VICE | VIF Network | Vreau Din România by Kaufland.

Proiectele au fost evaluate de peste 80 de specialiști în marketing, comunicare online, experți în research și media, consultanți independenți și reprezentanți din buticuri de consultanță online din România. Jurizarea s-a desfășurat în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care a stabilit nominalizații Internetics 2022, și o a doua rundă în care jurații fiecărei categorii s-au reunit pentru a stabili trofeele pentru fiecare secțiune.

Întâlnirile din a doua rundă de jurizare au fost moderate de Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher, MRI/ The Network – pentru categoria Digital Platforms, Costin Radu, Independent Strategy Consultant – pentru categoria Digital Strategies  și Camelia Petrescu – Associate Director, Unlock Market Research – pentru categoria Digital Campaigns. De asemenea, cei trei moderatori au setat și threshold-ul pentru categoriile competiției, pe baza căruia proiectele au intrat în etapa finală.

Câștigătorii Internetics 2022 îi aflăm la Gala de Premiere Internetics 2022, care va avea loc pe 17 noiembrie la NORD Events Center by Globalworth și se va desfășura sub tema Do Good Through Digital, fiind moderată de Andi Moisescu.

Festivitatea de premiere va încheia ediția cu nr. 22 a competiției și va premia cele mai bune campanii interactive din ultimul an.