Niciun turist român nu a depus sesizări că s-ar afla în dificultatea de a se repatria după ce ar fi contractat serviciile Thomas Cook

Niciun turist român nu a depus până acum sesizări că s-ar afla în dificultatea de a se repatria, după ce ar fi contractat servicii ale companiei britanice Thomas Cook – anunţă Ministerul Turismului. Ministrul Bogdan Trif le-a cerut tuturor agenţiilor de turism din ţară să precizeze dacă există cetăţeni români care au achiziţionat pachete de servicii de la compania engleză. La Ministerul Turismului a fost constituit şi un grup de lucru care să poată interveni urgent, dacă vor exista turişti români ce vor avea nevoie de ajutor pentru a reveni în ţară.
Falimentul companiei Thomas Cook, cea mai veche din lume în domeniul serviciilor turistice, a lăsat în jur de 600.000 de oameni blocaţi în diverse destinaţii de pe glob, cei mai mulţi provenind din Marea Britanie şi Spania./ahincu/cvanatoru

(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI – 24 septembrie)